Minione wydarzenia


9 stycznia 2018: RODO w przedsiębiorstwach wod-kan okiem prawnika

Kolejny webinar zorganizowaliśmy wspólnie z kancelarią prawniczą KPRF Law Office. Omówione zostały podstawowe zasady, jakim od dnia 25 maja 2018r. będą podlegać wszystkie podmioty przetwarzające dane osobowe osób fizycznych, w tym przedsiębiorstwa wodociągowe.

Rozmowę poprowadził Adam Barwiołek, a zmiany prawne przedstawiła pani mec. Katarzyna Czechuła - radc prawny, zajmująca się na co dzień wsparciem prawnym przedsiębiorstw, m.in. też w zakresie RODO.

Uczestnicy webinaru dowiedzieli się w szczególności:

  • Czym jest RODO i kogo dotyczy;
  • Kiedy przedsiębiorstwo wodociągowe może przetwarzać dane klientów;
  • Czy przedsiębiorstwo wodociągowe może przekazywać dane klientów podmiotom współpracującym (np. w celu odczytu liczników);
  • Jakie działania podjąć, w celu dostosowania działalności do wymogów RODO;

Zapraszamy do obejrzenia i zapoznania się z RODO!

5 grudnia 2017: Elektroniczne Biuro Obslugi Klienta. Moda czy potrzeba?.

Bardziej zwięzła, a jednocześnie uzupełniona o dodatkowe informacje powtórka z webinarium majowego o eBoku. Na webinarium rozmawiali Piotr Żołneczko i Adam Barwiołek, a nowe tematy, które się pojawiły to aplikacja mobilna, wsparcie dla infolinii (Contact Center) oraz chmura.

Webinar trwa około 24 minut. Zapraszamy :)

8 listopada 2017: Automatyka w systemie bilingowym. Zrelaksuj się, ja Cię wyręczę.

Automatyzacja coraz bardziej zmienia życie codzienne, dając wygodę i poprawę wydajności działań. Nie zawsze natomiast widać ją w pracy, gdzie jesteśmy ograniczeni istniejącym oprogramowaniem "starej daty".

Na webinarium Dominik Kamiński i Adam Barwiołek pokazują, jak system bilingowy może wyręczyć operatora - oszczędzić jego czas, zwiększyć profesjonalizm działania, ograniczyć błędy. Ale to nie wszystko. Automatyzować można też źle...

Webinarium ma postać rozmowy video. Zachęcamy do obejrzenia !

3 października 2017: Rozliczanie mediów w Pincasso Net. Osiągnij więcej, robiąc mniej!

Webinarium o automatyzacji procesów w przedsiębiorstwie, a dokładniej o automatyzacji oprogramowania bilingowego.

Jak można sprawić, aby operacje wyklikiwane mozolnie w ciągu dnia, mogły wykonywać się same, gdy śpimy? W jakim stopniu i pod jakimi warunkami można automatyzować pracę użytkownika i zmniejszyć jej "taśmowy" charakter?

Na te i inne pytania odpowiada Dominik Kamiński - kierownik ds. rozwoju systemów bilingowych w Piątce.

Nagranie trwa około 40 min. Zapraszamy :-)

12 września 2017: fitBI, analityka bizesowa. Przekształćmy dane w wiedzę!

Na wrześniowym webinarze skupiliśmy się na Business Intelligence, czyli na analityce biznesowej.

Agnieszka Nowacka przybliżyła to modne od pewnego czasu pojęcie i wyjaśniła, czym jest zamiana informacji, gromadzonych w systemach informatycznych podczas sprzedaży, w wiedzę otwierającą oczy i możliwości oraz usprawniającą podejmowanie decyzji.

Zaprezentowaliśmy także jak działa nasz nowy produkt fitBI. Całość trwa ok 20min. Zapraszamy do obejrzenia!

22 sierpnia 2017: Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – czy warto je wdrożyć?

Na webinarium wróciliśmy do opowieści o eBoku, czyli do tematu uruchomienia Elektronicznego Biura Obsługi Klienta w przedsiębiorstwie. Ta odsłona była szczególnie interesująca!

Jak w praktyce funkcjonują eBoki w Polsce? Czy i jak je sensownie wdrażać i potem wykorzystać? Piotr Żołneczko i Adam Barwiołek przedstawili te zagadnienia, jednocześnie podając trochę ciekawych statystyk.

Zapraszamy do obejrzenia!

25 lipca 2017: Poznaj sekrety swojej firmy! Sherlock - monitoring procesów biznesowych

Tematem webinarium było nasze oprogramowanie Sherlock, służące do śledzenia i agregacji histori operacji z wielu systemów działających w przedsiębiorstwie.

Michał Wiktor Żmijewski zaprezentował teorię związaną z oprogramowaniem typu dzienniki zdarzeń, przykład praktycznego użycia Sherlocka, a także możliwości jego integracji z systemami już działającymi w przedsiębiorstwie klienta. Zapraszamy do obejrzenia!

4 lipca 2017: Biling przyjazny klientowi, czyli Pincasso Net + eBok

Maciej Sadowski i Piotr Dąbrowski opowiedzieli, jak przy pomocy nowoczesnych narzędzi uczynić proces obsługi sprzedaży mediów łatwiejszym dla sprzedawcy jak i jego klientów.

Pokazane zostały dwa systemy firmy Piątka Sp. J. współpracujące razem: Pincasso Net (system rozliczeniowy) oraz eBok, dający klientom dostęp do informacji o rozliczeniach, możliwość zmiany swoich danych, załatwiania spraw, przekazywania odczytów i wykonywania płatności.

13 czerwca 2017: eBOK. Administracja systemem

W kolejnej części prezentacji naszego systemu eBOK, którą przeprowadził Marcin Sokołowski omówione zostały funkcje administracyjne systemu (statystyki, zarządzanie użytkownikami, parametry, akcje marketingowe i inne) standaryzujące masową obsługę klientów oraz umożliwiające zarządzanie i monitoring systemu.

26 maja 2017: Pincasso Net

Prezentacja systemu Pincasso Net stworzonego przez firmę Piątka Sp. J. z myślą zarówno o dużym, jak i małym sprzedawcy na rynku energii i wod-kan.

Podczas pokazu przybliżone zostają m.in. prowadzenie rozliczeń i płatności, rejestracja zgłoszeń (sprawy, pisma, reklamacje) oraz danych odczytowych, wsparcie procesu zawierania umów o świadczenie usług, obsługa windykacji oraz sprawozdawczość.

12 maja 2017: eBok

eBok (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta) otwiera przed przedsiębiorstwem nowe możliwości w dwustronnej komunikacji z klientami i zmniejsza nakłady na tradycyjną obsługę.

Oprogramowanie dedykowane jest m.in podmiotom działającym na rynku energetycznym oraz wodno-kanalizacyjnym, natomiast samo webinarium będzie pokazem systemu na przykładzie tego drugiego.