Kolejny webinar zorganizowaliśmy wspólnie z kancelarią prawniczą KPRF Law Office. Omówione zostały podstawowe zasady, jakim od dnia 25 maja 2018r. będą podlegać wszystkie podmioty przetwarzające dane osobowe osób fizycznych, w tym przedsiębiorstwa wodociągowe.
Rozmowę poprowadził Adam Barwiołek, a zmiany prawne przedstawiła pani mec. Katarzyna Czechuła - radc prawny, zajmująca się na co dzień wsparciem prawnym przedsiębiorstw, m.in. też w zakresie RODO.
Uczestnicy webinaru dowiedzieli się w szczególności:
Zapraszamy do obejrzenia i zapoznania się z RODO!
Bardziej zwięzła, a jednocześnie uzupełniona o dodatkowe informacje powtórka z webinarium majowego o eBoku. Na webinarium rozmawiali Piotr Żołneczko i Adam Barwiołek, a nowe tematy, które się pojawiły to aplikacja mobilna, wsparcie dla infolinii (Contact Center) oraz chmura.
Webinar trwa około 24 minut. Zapraszamy :)
Automatyzacja coraz bardziej zmienia życie codzienne, dając wygodę i poprawę wydajności działań. Nie zawsze natomiast widać ją w pracy, gdzie jesteśmy ograniczeni istniejącym oprogramowaniem "starej daty".
Na webinarium Dominik Kamiński i Adam Barwiołek pokazują, jak system bilingowy może wyręczyć operatora - oszczędzić jego czas, zwiększyć profesjonalizm działania, ograniczyć błędy. Ale to nie wszystko. Automatyzować można też źle...
Webinarium ma postać rozmowy video. Zachęcamy do obejrzenia !
Webinarium o automatyzacji procesów w przedsiębiorstwie, a dokładniej o automatyzacji oprogramowania bilingowego.
Jak można sprawić, aby operacje wyklikiwane mozolnie w ciągu dnia, mogły wykonywać się same, gdy śpimy? W jakim stopniu i pod jakimi warunkami można automatyzować pracę użytkownika i zmniejszyć jej "taśmowy" charakter?
Na te i inne pytania odpowiada Dominik Kamiński - kierownik ds. rozwoju systemów bilingowych w Piątce.
Nagranie trwa około 40 min. Zapraszamy :-)
Na wrześniowym webinarze skupiliśmy się na Business Intelligence, czyli na analityce biznesowej.
Agnieszka Nowacka przybliżyła to modne od pewnego czasu pojęcie i wyjaśniła, czym jest zamiana informacji, gromadzonych w systemach informatycznych podczas sprzedaży, w wiedzę otwierającą oczy i możliwości oraz usprawniającą podejmowanie decyzji.
Zaprezentowaliśmy także jak działa nasz nowy produkt fitBI. Całość trwa ok 20min. Zapraszamy do obejrzenia!
Na webinarium wróciliśmy do opowieści o eBoku, czyli do tematu uruchomienia Elektronicznego Biura Obsługi Klienta w przedsiębiorstwie. Ta odsłona była szczególnie interesująca!
Jak w praktyce funkcjonują eBoki w Polsce? Czy i jak je sensownie wdrażać i potem wykorzystać? Piotr Żołneczko i Adam Barwiołek przedstawili te zagadnienia, jednocześnie podając trochę ciekawych statystyk.
Zapraszamy do obejrzenia!
Tematem webinarium było nasze oprogramowanie Sherlock, służące do śledzenia i agregacji histori operacji z wielu systemów działających w przedsiębiorstwie.
Michał Wiktor Żmijewski zaprezentował teorię związaną z oprogramowaniem typu dzienniki zdarzeń, przykład praktycznego użycia Sherlocka, a także możliwości jego integracji z systemami już działającymi w przedsiębiorstwie klienta. Zapraszamy do obejrzenia!
Maciej Sadowski i Piotr Dąbrowski opowiedzieli, jak przy pomocy nowoczesnych narzędzi uczynić proces obsługi sprzedaży mediów łatwiejszym dla sprzedawcy jak i jego klientów.
Pokazane zostały dwa systemy firmy Piątka Sp. J. współpracujące razem: Pincasso Net (system rozliczeniowy) oraz eBok, dający klientom dostęp do informacji o rozliczeniach, możliwość zmiany swoich danych, załatwiania spraw, przekazywania odczytów i wykonywania płatności.
W kolejnej części prezentacji naszego systemu eBOK, którą przeprowadził Marcin Sokołowski omówione zostały funkcje administracyjne systemu (statystyki, zarządzanie użytkownikami, parametry, akcje marketingowe i inne) standaryzujące masową obsługę klientów oraz umożliwiające zarządzanie i monitoring systemu.
Prezentacja systemu Pincasso Net stworzonego przez firmę Piątka Sp. J. z myślą zarówno o dużym, jak i małym sprzedawcy na rynku energii i wod-kan.
Podczas pokazu przybliżone zostają m.in. prowadzenie rozliczeń i płatności, rejestracja zgłoszeń (sprawy, pisma, reklamacje) oraz danych odczytowych, wsparcie procesu zawierania umów o świadczenie usług, obsługa windykacji oraz sprawozdawczość.
eBok (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta) otwiera przed przedsiębiorstwem nowe możliwości w dwustronnej komunikacji z klientami i zmniejsza nakłady na tradycyjną obsługę.
Oprogramowanie dedykowane jest m.in podmiotom działającym na rynku energetycznym oraz wodno-kanalizacyjnym, natomiast samo webinarium będzie pokazem systemu na przykładzie tego drugiego.